pondělí 5. března 2012

večerní...

 venku není zas takové jaro, jak to z okna vypadá. slunce sice svítí a nebe je modré, ale sem tam zafouká studený severák a je po srandě... ale stejně je tady krásně. tyhlety "codoměkéruješ" pohledy mi docela jdou. v poslední době se mi celkově tak nějak daří - a to myslím vážně! v pátek mě posral holub a včera mi hodinu co pět minut pípaly hodinky. i na hodinky jde jaro... těším se na vyblitou modrou, růžovou a žlutou a na sněženky.







pac. bam

24 komentářů:

  1. posrani od holuba nosi stesti, moc se mi liba krajka na tvych satech.

    OdpovědětVymazat
  2. krásne svetlo a ty :)

    lesimple.sk

    OdpovědětVymazat
  3. Megáč tutáč fotky! :)
    Zvu vás na mou GIVEAWAY! www.tickettomyfashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. na te druhe fotce jsi naprosto k sezrani!

    OdpovědětVymazat
  5. Já bych do tebe kérovala hned! :D

    OdpovědětVymazat
  6. po večerech bych tě užírala pomaleji

    OdpovědětVymazat
  7. skvělé šaty! :))


    http://adelinwonderland.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. ty vado cejtim tady uplně úžasnou atmosféru! tvoje fotky maj prostě sílu krásko...

    OdpovědětVymazat
  9. ty dokonalosť, odkiaľ máš tie pančušky? aj ja chcem také :D

    OdpovědětVymazat
  10. mici, taky si říkám, že milý holub mi ho přinese..:D

    lesimple, děkuji. ondra vybral místo...

    veroniko, ondra děkuje..:)

    vero, mám za muže čaroděje..

    thereso, och, děkuji...!

    lindo, si dávej bacha..:D

    beo, vrrrr..........r.

    danio, tak moje bude poblitá. i když to by byl spíš nějaký vzor, ehm.

    adel, díky!

    alice, nejsou moje, jsou ondry :D

    domček, z hm, ale jsou celé potrhané. včera se mi hezky rozjelo oko na patě..



    všem díky za komentáře. bam

    OdpovědětVymazat
  11. Krasne fotky! :) Muzu se zeptat, odkud mas ty saty?

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj, smim se zeptat, odkud mas ty krasne botky? :) Děkuju, Ilča

    OdpovědětVymazat
  13. evo, šaty jsou z new yorkeru na 129 káčé :D ale bylo to m, takže jsem musela zuzovat. nicméne staly za to...

    ilčo, jasně že spíš;) jsou z topshopu, ale je to minulá nebo předminulá sezóna.

    sieno, díky moc...na to, že je to bez "malovátek", tak to není uplně bubákoidní...

    OdpovědětVymazat
  14. Barboro, ty jednou umrzneš, a ještě budeš taková potvora, že budeš furt vypadat dobře:-))

    OdpovědětVymazat
  15. seš nádherná! taky jsem včera malinko mrzla noo..ale neva, třeba se sukněma přivolává jaro :D

    OdpovědětVymazat
  16. tyjo, neodvážila bych se do tebe kérovat, takovej pohled úplně praží. :D a jinak krása, krása, tenhle boban na hlavě ti moc sluší!

    OdpovědětVymazat
  17. mě by třeba zajímalo jakým skvělým foťákem fotiš fotky a proč jsi tak krásná?? Každopádně krásný blog, který sleduji.

    OdpovědětVymazat
  18. ivet, fakt, že v úterý jsem málem umrzla, ale jinak pohoda....

    tyno, to je ale vynikající teorie...:D

    terez, hlavně tenhle boban je skkvělý, když už mé vlasy tak skvělé nejsou.

    milk woman, ondra fotí canon 40D. a mě by zajímalo, proč si myslíš, že jsem krásná...:D a díky za pochvalu.

    OdpovědětVymazat
  19. Já to věděla, že to jsou ony! :D Já jsem si je taky chtěla koupit, ale byly mi velké a já si říkala,že zúžené nebudou vypadat hezky...Pak jsem toho samozřejmě litovala a teď jen objíždím new yorkery a doufám, že se někde objeví na zatoulaném věšáku :D tak snad...

    OdpovědětVymazat
  20. Dokonala od hlavy az po paty

    *******************************
    www.must-have-this.blogspot.com
    5 blogeriek na jednom blogu
    *******************************

    OdpovědětVymazat
  21. Ty saty vypadaji bajecne..a tak jako celkove proste supr outfit!

    http://thispics.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  22. tie aty sú super, chcela som také ale v modrom prevedení, len mi boli akosi veľké aj najmenšie :) super ...

    OdpovědětVymazat

za každý komentář vás to bude hřát u srdce. slibuju!