pondělí 12. března 2012

united colors


s náma je prostě vždycky zábava! no fakt....myslím, že tenhle make-up se stane mým velkým oblíbencem, prostě jedničkou tohoto léta. je dokonale přirozený, splyne s mou pletí a skvěle podtrhuje mou osobnost. pokud chcete stejný, kupte tekutý latex:D jen má jednu chybku - trochu hůř se nanáší a "odličování" bolí (zjistila jsem, že můj ksichtík je chlupatější, než jsem si myslela). na druhou stranu sluší i mužům...



pac. roekids



a malý edit: pokud vás baví alexander wang, pak vězte, že můžete vyhrát jeden kousek od něj. teda spíš dva. dva krásné "kousky" na nohy... stačí kliknout na odkaz, splnit a čekat. a já mám sakra ráda boty, takže, sorry, bro, prostě musím!
http://www.fashionchalet.net/2012/03/new-in-alexander-wang-dakota-lace-up.html

15 komentářů:

  1. no do kelu! fajnové. daniel to chcel kúpiť dávno a ja som ho odhovorila že to je blbosť. ejj

    OdpovědětVymazat
  2. ta první fotka je DOKONALÁ!!!

    mujfialovysvet.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. z tej prvej fotky ide strašná sila, normálne mám strach :D

    OdpovědětVymazat
  4. první fotka je člen domorodého kmene, který se chystá do boje
    za to druhá mi přijde jako člen poraženého kmene, na kterém už někdo provedl rituál:D

    pragueneedsmorestyle

    OdpovědětVymazat
  5. no sakra tak tohle je mega super! véliký potlesk!

    OdpovědětVymazat
  6. Vtipné! :D :)


    http://adelinwonderland.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. jee.. to ma bavi! asi sa taky raz tak zahram :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tak tenhle post je fakt super stejně tak, jako ty fotky! :)

    OdpovědětVymazat
  9. To je super :-D kde sa to da kupit???

    *****
    http://must-have-this.blogspot.com/
    5 blogeriek na jednom blogu

    OdpovědětVymazat
  10. všem velké díky za komentáře! :) a teď vám sem dám takovou minirecenzi tekutého latexu: na cákance různého typu, válečné masky a "mázy" rukama je to skvělé. nicméně i když se jen přiblížíte k očím - takže dejme tomu 3 cm od očního okolí - štípe to. a slupování je totální masakr, au, auuuuu... připravujem další "omalovánku", takže dodám i linky - jak na latex, tak na lepší barvy. zatím pac, bam. a ještě jednou děkujem...;)

    OdpovědětVymazat

za každý komentář vás to bude hřát u srdce. slibuju!