středa 28. března 2012

nyní bez...

 ...bez malůvek a vtípků. buďme vážní! konvikt je nádherné místo. jednou jsme s ondrou seděli půl hodiny u kaple a poslouchali, jak nějaký kluk trénuje na večerní klavírní koncert. a bylo to neskutečně krásné a silné a úžasné a taky trochu nostalgické a dojemné...
haha, trpaslík! a kdyby vás náhodou zajímalo, co má bambičí trpaslík na sobě: doprasená bunda + opasek hm, košile + hodinky + psaní asos, sukně vero moda, boty ff, supa dupa "b" příběšek od véry, héč! a ondra má béjsbólku z hm a triko z njů jorkru. btw, nevíte, kde seženu hezkou (ne)koženou bundu za přijatelnou cenu? tahle nekožená chudinka už se rozpadla, budiž jí brzy země lehká, ale sloužila dlouho...
 ...a strašně foukalo:D




pac. v pátek článek s krutou vérou!
roekids.

25 komentářů:

  1. Zkus sekáče, no ne? Jinak ti to sluší na vážno i ne vážno :)

    OdpovědětVymazat
  2. Seš dost ale dost krutá Borka! :D

    OdpovědětVymazat
  3. jsi vážně krásná i vážně! sukně + bunda je super kombo! a taky shánim bundičku ale jsem asi moc vybíravá...

    OdpovědětVymazat
  4. akože ja chcem vždy napísať niečo inteligentné, ale keď vžy stratím reč pri vašich fotkách :-P

    OdpovědětVymazat
  5. když se řekne koženka nebo tak něco,tak se mi vybaví Londýn, a tak by se levný určitě našli!))
    u nás mě napadají jenom sekáče.
    A na te predposledni fotce jsi krasna.

    OdpovědětVymazat
  6. presne to čo baboc!! tie tvoje očiii!

    OdpovědětVymazat
  7. ta poslední fotka je naprosto skvělá :) strašně se mi líbí ta sukně :) a vždy budu obdivovat lidi co u hraní na klavír vydrželi a nesekli s tím :)

    OdpovědětVymazat
  8. Proč musíš být tak krásná?!

    OdpovědětVymazat
  9. Konvikt - jeden z důvodů, proč se mi tak líbí na škole :) Ondra má skvělou bundu a ty zas sukni!

    OdpovědětVymazat
  10. Jo a ještě něco - zkus se po bundě podívat v tom outletu Charlie, bych řekal, že tam určitě budou mít něco super :)

    OdpovědětVymazat
  11. lindo, asi jo...:) mám sice vyhlídlou na asosu, ale stejně se mi nechce kupovat za plnou cenu :D

    runko, no jak jinak, žejo....

    martino, dííík!

    alice, a ty vážně kecáš..:D no, dnes jdu na olo průzkum..

    babô, :D... já občas taky neveřím vlastním očím. ondra prostě čaruje..:D

    pookeboop, do londýna teď cestu bohužel nemám, takže uvidím...

    véčko, och děkuji:)

    rezo, bylo to tak nádherné. v útarý u nás měla přednášku jedna klavíristka a také hrála a bylo to něco dokonalého... nechápu, nechápu, nechápu. dokážu tyhle lidi obdivovat hodiny...

    malin, to já nevím:D ale můžu ti říct, že nejsem. věříš?

    ev, oujé, bejbe!

    terez, že mě to nenapadlo, jsem fakt mamlas první třídy, jdu tam :)

    balzu, děkujeme...achjo, chudáčči srnečky:D takový brutální humor...



    všem moc díky za komentáře!!!!bam.

    OdpovědětVymazat
  12. tvoje vlasy uplne ziaria a vyzeraju tak zdravo

    OdpovědětVymazat
  13. jste neskutečně krásní a hru na klavír naprosto zbožňuju, vždycky se u toho tak zasním..jednou jsem šla okolo nějakého domu, kde bylo otevřené okno a z něj se lynula sladká klavírní melodie..a ehm po asi 5 minutách jsem si uvědomila, že tam stojim, civim a nemůžu se odtrhnout:)
    a koženou bundu taky potřebuju safra;) jestli najdeš dřív, tak dej vědět:)

    OdpovědětVymazat
  14. Pěkné botky! :))


    http://adelinwonderland.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  15. Taky mě napadl Charley a pak ještě jeden outlet hned "vedle". Ja tam, jak jdeš od Prioru...A tak vůbec.).
    Právě píšu referát o Beethovenovi.On+tyhle fotky=kouzelné!

    OdpovědětVymazat
  16. bože, krásna si, máš taký odzbrojujúci pohľad ako malá srnka :)
    a to B nie je náhodou Barbie náhrdelník? :)


    giveaway u mňa :)

    OdpovědětVymazat
  17. honeybush, ba ne, to tě jen šálí zrak...;)

    bandk, oukej, tak teda jo..:D když jinak nedáš.

    tyno, přesně, přesně! a když najdu, tak se ozvu!

    adel, díky. pohodlné, leč ten levý leopard se mi stejně trochu do nohy zakous..

    johanka-k, byla jsem dnes v kájovi, ale měli jen jednu a ta ne tak moc me gusto:D a dík za pochvalu!

    dolcezuzka, však já jsem vznikla mutací srny a kocoura :D a béčko je tutově bárbínovské a tutově nejlepší. miluju bárbínky, ňu ňu....



    všem moc děkuji. bam!

    OdpovědětVymazat
  18. nádherná sukňa a to béčko na krku, fotky celkovo sú úžasné dýchajú takou muzeálnou náladou

    OdpovědětVymazat
  19. bože! to jsou fotky jak z časoppisu..<3

    OdpovědětVymazat
  20. vyzeras ako francuzka:) si krasna

    OdpovědětVymazat

za každý komentář vás to bude hřát u srdce. slibuju!