neděle 25. března 2012

m for mamlas, baby!

 přátelé, mám pro vás radu: když si koupíte rychlé špunty, tak s nima netřepte jak pojachaní, nikdy neposlouchejte našeptávání vaší drahé polovičky a raději si neoblékejte spodní díl oblečení  - jinak dopadnete jak já. jsem prostě prase a jsem na to hrdá! tímto prosím omluvte i to, že mám opět "vyhozený" batůžek. nemůžu za to. ten flek mezi nohama prostě vypadal tak nějak podivně a podezřele...
možná se sami sebe ptáte: proč pořád tahá ten batoh? a proč má stále na hlavě to hovínko? upřímně řečeno - ten batoh je nejlepší a to hovno na hlavě mám proto, neb mé vlasy jsou momentálně ve velmi špatném stavu. nůžky, těšte se! zítra volám pana střihorukého edwarda. no a pokud máte otázky ohledně skvělého ondry? je úžasný a dokonalý, není třeba vysvětlování.

moc díky za všechny komentáře. díky za to, že nás čtete, že si nás prohlížíte a že k nám třeba sem tam zabrousíte. zkrátka děkujeme. a brzy vás čeká dárek, ó anó! jo a ten výraz na poslední "komixové" fotce je zcela reálný a nehraný. umím hodit i lepší...





pac. roekids

37 komentářů:

  1. Wuáá wuáá supr si ! Prosim prezrad odkial mas taky super batoh ? je krasnyy

    OdpovědětVymazat
  2. Tvá předposlední fotka asi poputuje na plochu mého počítače, abych na tě zbožně mohla koukat celé dny. :D

    Pro tvé výrazy budiž ti i to prasáctví odpuštěno.

    OdpovědětVymazat
  3. krasna)
    a uces tiez :)



    http://bohemeenvoyage.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadáš dokonaleji než dokonale.

    OdpovědětVymazat
  5. nevidim důvod k vysvětlování toho, co máš na sobě...na tom neni co vysvětlovat, je to prostě super

    pragueneedsmorestyle

    OdpovědětVymazat
  6. Ty jsi tak strašně krásná a vůbec :)

    OdpovědětVymazat
  7. Nejzabavnejsi fotky ze vsech ceskych bloggeru. Dost mozna i nejhezci a nejoriginalnejsi bloggerka.:)

    OdpovědětVymazat
  8. Celý tento post sem "zbaštila" za strašne krátke chvílu. Super :D.

    OdpovědětVymazat
  9. já nevim jak je to možný, že je někdo tak nádhernej jak ty, oproti tobě jsem čarodějnice z nějaké ruské zapadlé pohádky, heh..:D
    no seš prostě k sežrání a tvý fotky žeru úplně nejvíc ze všech fotek na všech blogách(blozích?:D)! yop <333

    a ten poslední komixový obličejček, to je bomba :D
    jinak sukně boží, top boží, bunda jakbysmet a ty jsi celá prostě dokonalá..achjo :P <3

    OdpovědětVymazat
  10. ty si proste najlepšia, najkrajšia, najskvelejšia.
    aj s hovnom na hlave !

    OdpovědětVymazat
  11. panebože, supr blog, sleduju !!

    OdpovědětVymazat
  12. Skvělá bundička! :)



    http://www.facebook.com/profile.php?id=100000229479931

    OdpovědětVymazat
  13. bavite me, a to hodne a ze me nebavi kde co :))

    OdpovědětVymazat
  14. vaše články jsou super :D nejenže se pokochám dokonalýma fotkama, ale ještě se zasměju u textu, což se podaří málokterému bloggerovi :)

    OdpovědětVymazat
  15. iw, dala jsem si ho k narozeninám, je z asosu...ale nevím, jestli ho ještě mají :/

    lindo, ó, lindo! děkuji ti...:D

    m., dík, ale už s tím musím něco udělat - s hovnem na hlavě nevypadám zrovna věrohodně...

    bonnit, díky!! :D

    malin, chachá, to si jen myslíš...

    balzu, ď. ale bylo mi v tom dobře..:D

    kláro, já ti ani nevím....

    z., dík. taky to dá zabrat, vymýšlet pořád nějaké scénáře, si nemysli..:D ještě štěstí, že nejsem normální.

    daňano, tak to jsme rádi..:)

    tyno :D..zrovna dnes jsem našla fotku staré želvy vyfocené šurokáčem, hezky nablízko a říkám :"hele, ondro, oni mě tu poránu vyfotili...."

    zuz, ovšem.....tohle mě snad i dojalo:D

    nelo, díky, boží nejsme (ale aspirujem!)

    adel, ...a po robovi bublovém byla zakaděná jak jetel :D

    foreigner, tak to dík. ale nikdy se nebudu tak hezky a decentně líčit a oblíkat jako ty....;)



    všem díky, díky, díky! bam.

    OdpovědětVymazat
  16. m., tak to jsem moc ráda..:) díky.

    OdpovědětVymazat
  17. prosim tě odkud je bundička? zuřivě takovou shánim a nemám štěstí vubec! a M by se mi hodilo :)
    a celkově super zase ti to děsně sluší!

    OdpovědětVymazat
  18. je to body ze Zary? jeslti jo, taky ho mám..ale vždycky se v něm cítím jaksi ... až moc odhaleně. A tu bundičku chci! Btw, hovno rules :)

    OdpovědětVymazat
  19. terez, nene, jsem trapně skoro celá z háemka, pfff..:D a tohle ani není body, spíš korzet. a já i když se odhalím, tak v podstatě nejde nic vidět, takže...:D a "hovno rules" - me gustáááá! :)

    alice, jak jsem psala terce - skoro celá hm, mikina taky. ondra mi ji koupil minulý rok k narozeninám, takže je to přesně rok:D, ale počítám, že podobnou seženeš i letos...

    OdpovědětVymazat
  20. já rada hovínka.
    keby som mala dlhé vlasy, bola by som docela fekalista

    OdpovědětVymazat
  21. haa, potvůrko !
    jsi víc než boží
    a za pusu mi dáš tvoje brýlky, viď žejo?

    OdpovědětVymazat
  22. no kým som si nepotrela tie fotky tak mi nebolo dosť jasné čo sú rýchle špunty a prečo k nim nemožno nosiť spodný diel oblečenia :D Prvotný zdes pominul, keď som uvidela na prvej fotke detské šampanské :D

    ste super... aj s fľakmi! :)

    OdpovědětVymazat
  23. Neskutočne dobré fotky a ty si moc krásna :D

    OdpovědětVymazat
  24. takovou basebalovou mikinu hledám už dlouho,je krásná! né,ty jsi krásná! :)
    to prostě nejde nebýt tvým čtenářem,když máš tak skvělé kvalitní fotky,božský styl a celkově dokonalý blog! :)

    OdpovědětVymazat
  25. Sluší, sluší, sluší! A baťůžek je skvělý, klidně ho nos dál! :)
    Ela

    OdpovědětVymazat
  26. Nemůžu z těch fotek... všechno na nich mi přijde naprosto dokonalé - a ten batužek!
    To je tak strašně správně letní, že mě to úplně navnadilo si zítra vzít rudou sukni a korzetový top :)

    OdpovědětVymazat
  27. Beautiful photos! :) Love the red sunglasses! :) Looks perfectly, best wishes from Germany

    OdpovědětVymazat
  28. Bože, ani envím rpoč, ale dostala jsem chuť na dort.)-haha. Možná těmi špunty nebo tvou sladkou tvářičkou, že.
    A tvoje brejle jsou nejlepčí!!

    OdpovědětVymazat
  29. tě ten batoh je nejlepší to s tebou naprosto souhlasím a že ty jsi nejlepší to už jenom dodávám. Prostě už nemám slov. ;)

    OdpovědětVymazat
  30. Krásný fotky. Ty červené brýle jsou boží.

    OdpovědětVymazat
  31. si strašne krásna! superske fotky!

    OdpovědětVymazat
  32. si opravdu překrásná! a prástka sme všichni jen někteří to nepřiznají :) já se třeba dneska polila asi třikrát při pití vody :D

    OdpovědětVymazat
  33. jeee! ze je to foceny uherskym hradisti? :OOO

    OdpovědětVymazat
  34. prosim odkud jsou ty bryle? strasne take chci:)

    OdpovědětVymazat

za každý komentář vás to bude hřát u srdce. slibuju!