pátek 30. března 2012

fuj!

takže, dámy a pánové, dnes je pátek. když se podívám z okna, tak se mi nechce věřit, že tyhle fotky jsme fotili ve středu -  dva dny zpět...grrrr! ukryla jsem všechny zimní bundy a kabáty do skříně a nechci je zase složitě vytahovat. je to náročné a depresivní. chci jaro, teplo, slunce, ptáčky, kytičky a mláďátka :D no a k samotným našim oděvům? jsou jarní, žejo...jsou dokonce skoro letní! a ne, nevadí mi, že mi ta filová záležitost zkracuje nohy - stejně jsou krátké, tak co se dá dělat.. a taky vím, že všechny ty fotky jsou v podstatě stejné, jenže - ony jsou všechny tak krásné:)






pac. bam. roekids!

30 komentářů:

  1. juu ta fialová věc je náhodou nestylovější!
    a máte super oděvy!
    jste boží prostě :D

    OdpovědětVymazat
  2. Nohy máš v pohodě uplně, tak tu fialovou věc neřeš :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jó!
    Vám to moc sluší a Véra má superské šaty, žeano.

    OdpovědětVymazat
  4. tvé nohy se ani v nejdivočejším snu nedají považovat za krátké, brouku:P A jste krásné, fotky jsou krásné, vaše ctěné ohozy jsou krásné, a co je na tom všem nejkrásnější jsou vaše úsměvy:))

    OdpovědětVymazat
  5. Ty kytičkatý šaty jsou hrozně moc krásný! :)

    OdpovědětVymazat
  6. strašně vám to sluší! a já zrovna nejsem milovníkem stylu nošení ať už fialové či jinak barevné záležitosti takto :D takže bych tomu nevyčetla že to zkracuje :D

    OdpovědětVymazat
  7. Ty vole, ty moje nohy..no, to snad nee!

    OdpovědětVymazat
  8. krasny fotky!!slusi vam to
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  9. Tohle je nejúžasnější na světě !

    OdpovědětVymazat
  10. tvůj top je senzační. nutně ho potřebuju. tečka.
    A ty fotky jsou skvělý - kéž by přivolaly zpátky to jarní počasí... :)

    OdpovědětVymazat
  11. super fotky, a ste najdokonalejšie oblečenéé :)) ste strašne zlaté

    OdpovědětVymazat
  12. právě jsem objevila váš blog a hned na mě dýchnul takovou příjemnou vřelou atmosférou! díky :) jste skvělí!

    OdpovědětVymazat
  13. Kráááásnáá sukýnka a na poslední fotce jsi sladká.. ach, já tě nepřestanu chválit nikdy..

    OdpovědětVymazat
  14. ty třetí tři fotky jsou supeer!:)))

    OdpovědětVymazat
  15. holky,vy jste ale hrozně moc príma.

    OdpovědětVymazat
  16. Aj ja chcem naspat jar!!

    *****
    www.must-have-this.blogspot.com
    5 blogeriek na jednom blogu

    OdpovědětVymazat
  17. terez, díky, díky...hlavně je ta filová věc dobrá do bot a neskutečně příjemná...:D

    kristýno, ale tak...mé nohy jsou kapitola sama o sobě :D

    johanko, díky. šaty mi kupoval ondra minulý rok z lásky, ale já mám váru ráda a sluší jí :D nicméně je taky budu nosti! neb jsou krásné!

    tyno, děkujeme moc. no jo, to ještě bylo krásně:/

    andreo, vím ne...

    rezo, dík yti moc. a já jsem fanda jen někdy..:D

    runko, tvé nohy jsou pomilování hodné...a to nejsem zrovna footfetišista.

    sieno, děkujeme moc

    eliso, och, tak to jsme rády :)

    aný, jó, to by bylo fajn. a ten top je takový, ehm, velmi odhalující, zdá se mi...:D

    xoxopatty, děkujeme tisíckrát!

    fox, my jsme totiž s vérou děsně vášnivé a taky trochu teplé...

    simbli, díky moc:) a sukně taky děkuje.

    bandk, och díky!

    pookeboop, :D

    yourlucy :)

    coookies, ale to je děsně príma, že myslíš, že jsme príma :)



    všem moc děkujeme za komentáře! pac. bam

    OdpovědětVymazat
  18. Prva fotka je naprosto super...jste boží!...M*

    OdpovědětVymazat
  19. Óóó, jako princezny! Ne, princezny ne! Carevny! :-)

    OdpovědětVymazat
  20. must-have-this, třikrát ano!! grrrrr...

    marcela, díky, díky...náš fotograf je bůh!

    miau, no ještě aby ne...:D

    OdpovědětVymazat
  21. jste ňuňu! ani nevim která víc tyjo :D

    OdpovědětVymazat
  22. vy ste proste super super !!!

    OdpovědětVymazat
  23. Obě máte krásné šaty a ty Bambi? To mi nedělej, prostě božská!

    OdpovědětVymazat
  24. jedna kouzelnější než druhá!
    tak to má být...

    OdpovědětVymazat
  25. jůůů..další moc pěknej českej blog! Co já ještě nenajdu! Jste moc pěkné holky a super outfity ;-)

    OdpovědětVymazat
  26. Úžasný fotky. Sluší to vám oběma, jste krásné.

    OdpovědětVymazat
  27. alice, och, och...:D

    zuz, díííky!

    milkwoman, to říkáš tyM když tě vidím, tak bych se šla zahrabat...:D

    eeve, děkujeme :)

    kristýna, děkujeme. budem se snažit :D

    audrey, moc moc dík!


    pac. bam

    OdpovědětVymazat
  28. When someone writes an post he/she retains the idea of a user
    in his/her brain that how a user can know it. Therefore that's why this post is perfect. Thanks!

    Feel free to surf to my site ... http://www.tirebolucivilyalikoy.com

    OdpovědětVymazat

za každý komentář vás to bude hřát u srdce. slibuju!