čtvrtek 8. března 2012

kůň

tuhletu šílenou koňskou brož jsem si už docela dávno vyhlídla na asosu a nakonec jsem ji ulovila za 2 libry, ha! nutno podotknout, že se dlouho válela v kapse tohoto jarního kabátku...přeci jen - je hodně velká. včera jsme byli na procházce a pak na plese - řeknu vám, na paření v týdnu už nemám sílu. nemůžu pohnout kolenem. pochopila bych to, kdybych trochu popila, ale takhle? na co to mám hodit? možná je to ze zimy....zima už mě pěkně štve! a příští týden se těšte na fotky s krutou vérou aka růnkou, jupí...




pac. bam

17 komentářů:

  1. Ale do toho oblečení kůň skvěle zapadl. Ještě klobouček a hurá do Ascotu! I když...Tam bych si asi vzala něco jiného, ale tak aspoň na nějakou koňákovksou sešlost...

    P.S.:Miluju tvoje nehty.)!

    OdpovědětVymazat
  2. Runka už se taky probere ze zimního spánku? Bambice ty jsi nejlepší. Skoro zrzka v zelené, podlamujou se mi kolena :D

    OdpovědětVymazat
  3. aaach koník. Toho som mala aj ja. Mala mala ! Dúfam, že ho nájdem tiež v nejakom starom jarnom kabáte. .)

    OdpovědětVymazat
  4. takhle nádherný lidi by se měli občas schovat pod peřinu, aby si ti míň nádherní nepřipadali ještě míň nádherní...:D seš fakt kočka:))

    OdpovědětVymazat
  5. krásná brož:)) celkově fotky jsou povedené :))

    OdpovědětVymazat
  6. spolu s bárou hy. jste na českým blogspotu nejkrásnější. o tom není pochyb.
    a zelenou častějc)

    OdpovědětVymazat
  7. Ten kůň je skvělý! :))


    http://adelinwonderland.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. ano, je to zlý....já už takřka vědecky dokázala, že alkohol způsobuje modřiny a bolest nohou...ale s věkem je to čim dál horší...

    pragueneedsmorestyle

    OdpovědětVymazat
  9. zlato ty ses tak krasna, ze si ani nectu text...to se neda :)

    OdpovědětVymazat
  10. Odpovědi
    1. MILUJI jeji ksichtik! Ach, styling ala studentka z Oxfordu se mi moooc libi, oujee

      Vymazat
  11. skvělej kůň! a celkově super - a nutně potřebuju takovej jarní kabátek...a taky bílou košily! a tyjo já zase vubec neumim pařit o víkendu - já vždycky jenom v týdnu :D

    OdpovědětVymazat
  12. Uplne super! Strasne mi pripominas nejaku herecku ...

    *******************************
    www.must-have-this.blogspot.com
    5 blogeriek na jednom blogu
    *******************************

    OdpovědětVymazat
  13. Brož je úchvatná..len mi to trošičku kazia tie gombíky a odpútavajú od nej pozornosť :-)

    Šperk Petra Toth Jewellery (giveaway)

    OdpovědětVymazat
  14. jé, moc všem díky za komentáře!!!! jste nejlepší a já se vám za to brzy bohatě odměním..:D

    OdpovědětVymazat
  15. Bros je super! :)
    a mas pekne oci

    OdpovědětVymazat

za každý komentář vás to bude hřát u srdce. slibuju!