čtvrtek 22. března 2012

roekids mají rády kozy

 po včerejší skvělé přednášse o americkém malířství jsme s vérou a ondrou zašli do českého království (jo, véro? :D), koupili čerstvé kozí mléko, sýry a čabajku a poté jsme jakožto ty nejlepší studentky zevlovaly s vérou na schodech a ondra nás fotil. idyla. a krásné světlo..jo a všimněte si, že to elle triko je přímo dělané pro véru. a já jsem si uvědomila, že tuhle úžasnou sukni nebudu prodávat, protože je skvělá ! jop!

jo a mimochodem, mám na vás otázku na tělo: už jste se někdy zabouchly na, ehm, toaletě? protože mně se to dnes stalo počtvrté v životě. ná základce jsem se zachránila sama (nadlez+podlez), doma mě zachránil děda (rozvrtané dveře) no a dnes nějaká cizí slečna zaslechla mé zoufalé volání o pomoc - ale už jsem nervózně vyťukávala sms mému princi, který by určitě dofrčel na bílém koni a ze spárů bídného záchodu mě zachránil... tak co? vyžírám to za všechny? obrátil se záchodový bůh proti bam? uctivám jej málo? otázky, jen samé otázky...




pac. roekids

32 komentářů:

  1. Jo! Zamkla a za 10 minut mi zacinala ustni zkouska..po 9 minutach se mi podarilo odemknout se..takze jsem na zkousku sla fakt ve stavu "absolutely ou-kej".:D

    OdpovědětVymazat
  2. juu vy jste boží! ty uplně ňuňu s tím baťůžkem!:D

    OdpovědětVymazat
  3. z., tak to jsem ráda..:D a doufám, že se ti něco podbného už víckrát nestane. je to totiž velmi stresující záležitost - stísněný prostor, čas ti běží...

    runko...:D hahaha. pro mně jen a pouze české království!

    terez, díky, díky, díky. :)

    OdpovědětVymazat
  4. ehm, růnko...pro mne:D myslím na mě a mne a vznikne hrubka biblických rozměrů!

    OdpovědětVymazat
  5. :D záleží na tom, kde by ten záchod byl...ale pokud by se nikdo neměl k mojí záchraně, tak by dveře asi skončily v ruinách
    suknice je super (teda jakože všechno je super) a ten batůžek chci:D...vzdej se ho dobrovolně, nebo si na tebe někde počíham=))

    pragueneedsmorestyle

    OdpovědětVymazat
  6. Dámy, jste čím dál tím lepší. Ve dvou vám to jde úplně nejlíp. Čím víc koz, tím lépe, chápejte.

    Bambi, já se jednou zasekla hned po příletu do Řecka na letišti. Na hajzlu jen návody v řečtině, kterak ten posraný zámek funguje. Myslím, že tehdy se prohloubila má klaustrofobie.

    OdpovědětVymazat
  7. anoo na záchode som sa už zasekla :D teda vypadla kľučka..bolo to v Brne na intrákoch a nikto nepočul moje volania o pomoc, tak som to musela nejako preliezť :D ale v Brne mám ešte jednu príhodu so "zaseknutím" proste som sa zrazu ocitla v nejakej budove kde som mala mať prednášku, ktorá tam nakoniec nebola a kedže otváranie dverí bolo na ISIC nemohla som sa odtiaľ dostať preč :D potom som odtiaľ vyšla na záhradu a nešlo sa už dostať naspäť do budovy tak som preliezala veľmi labilný plot :D

    stále si myslím, že ma Brno nemalo rado :/

    OdpovědětVymazat
  8. hehe :D na toaletě jsem se asi nikdy nezabouchla, ale taky se mi stávají občas podivné věci:P
    a ty fotky jsou úžasné, oběma vám to moc sluší a na té předposlední jsi stělesněním dokonalosti a rozkošnosti! ♥

    OdpovědětVymazat
  9. skvělý fotky:D :)


    http://adelinwonderland.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  10. skvělý fotky :-D
    a na záchodech se nezabouchávám, dávám si na to sakra bacha, když se mi to zdá jen trochu podezřelý, tak nechám pootevřeno a někoho na stráži :-D

    mujfialovysvet.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. moc vám to oběma sluší, jste kočky ;-)

    OdpovědětVymazat
  12. nestalo, nestalo, ale vždycky, když jdu jinde než doma na záchod, mám z toho strach :D

    a ve dvou vám to fakt jde skvěle..první fotku žeru! Olomouc a vy zalité sluncem, nádhera :)

    OdpovědětVymazat
  13. nestalo sa mi to ešte- a som rada :D
    tá prvá fotka je úplne krásna :)

    OdpovědětVymazat
  14. tu sukni nedavej z ruky, blazinku, je uzasna. ste kocky holky!

    OdpovědětVymazat
  15. nádherný outfit :) zbožňujem košielky a momentálne aj sukne rôznych farieb, tak správne jarne

    OdpovědětVymazat
  16. třetí a čtvrtá fotka, rozkošný holky!)))
    a kozy to umí vyrábět haha))

    OdpovědětVymazat
  17. Nevím jestli mě víc plaví článek nebo komenty :D skvělý :D

    OdpovědětVymazat
  18. boze ty ses proste prekrasnaaa

    OdpovědětVymazat
  19. Já jsem se zabouchla na záchodě v autobuse a celý autobus koukal na film, takže jsem tam byla asi půl hodiny, než mojí sousedce došlo, že jsem dlouho pryč :D a pan autobusák mě vysvobodil!!

    OdpovědětVymazat
  20. a stejně jsi úžasná... ještě by mě zajímalo jaký svkělý foťák a objektiv vám dělá tyhle fotky slečno? :)

    OdpovědětVymazat
  21. nádherné fotky, svěží, jarní...jste kočky.

    OdpovědětVymazat
  22. asi ten záchod fakt uctíváš málo :D

    sekne vám to oběma strašně moc!!!

    OdpovědětVymazat
  23. skvělý fotky! máte obě krásný boty no a vůbec všechno! a tuhle sukni mám taky a už se těšim až jí vytáhnu :)
    a teda záchodový story jsou děsivý to sem ráda že se mi něco takovýho nikdy nestalo!

    OdpovědětVymazat
  24. Dekujeme prevelice, krasavice!! pac roekids

    OdpovědětVymazat
  25. úžasný, úžasný a ještě jednou úžasný! :)

    OdpovědětVymazat
  26. Kočky jak blázen, hmmm :-)!
    a fotka "Růnka vs. čabajka" = čumím jak péro z gauče:D

    OdpovědětVymazat

za každý komentář vás to bude hřát u srdce. slibuju!