neděle 14. února 2010

ZOH a hory..




Zítra jedu na hory....budu sportovat, kalit a sledovat hry ve Vancouveru.....:) Jo..a Valentýna jsme opět "slavili/neslavili" - já jsem nám udělala výborné řízky, šli jsme na běžky, trošku jsem Ondru zprdla....prostě den jako každý jiný(JAKO VŽDY KRÁSNÝ:)



Mejte se hezky a nezapomeňte fandit našim sportovcům. Zaslouží si to....B


A fotografie "SPORTUSNAŽÍCÍSE" slečny B...:) Vše z tohoto víkendu.

6 komentářů:

  1. same hory:)))jaj isla by som tiez

    na tej druhej fotke si dobra!taka akcna

    no mi uz jedno zlatu medailu mame:DDDale drzim palce aj vam:P

    OdpovědětVymazat
  2. na tej druhej fotke si strasne pekna pripominas mi tam jednu moju kamosku xD a tiez by som sla na hory len keby bol cas :(( som nevidela lyze uz rok :D

    OdpovědětVymazat
  3. ach, ahoj, dekuji za mily komentar, bez blogu jsem to zkratka nevydrzela :-)

    kazdopadne Ti to moc slusi jsi vazne princezna takova ;)) ja nelyzuji, ale mam rada zimni prochazky vse pusobi tak ciste :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Sluší ti to! =) Jinak letos fandím jenom slečně Sáblíkové....já a vlastenectví - to nejde dohromady! =D

    OdpovědětVymazat
  5. Máš hrozně nádherné vlásky:)

    OdpovědětVymazat
  6. jé vypadáš jako bella za stmívání :D :)

    OdpovědětVymazat

za každý komentář vás to bude hřát u srdce. slibuju!