středa 10. února 2010

Týna...Týna....Valentýna!




Zdravím ....:)


Jak se máte, vážení? Přežíváte v neuvěřitelné a "nikdy nekončící" zimě a vymýšlíte plát ne její destrukci??? Nebo si užíváte krásno, čistotu, bílo okolo sebe??? A nebo je vám to všechno jedno? Hm?

Já teď řeším jednu zásadní věc, a tou je moje zítřejší (snad už poslední!!!) ústní zkouška z dějin umění do 10. století. Člověk by řekl, že prakticky žádné umění neexistovalo (taky se tento předmět nevyučuje na dějinách umění v Praze ani v Brně...:D), ale lidé už od svých "prvních krůčku na zemi" byli neskutečně kreativní. Takže 330 stránek se musím naučit, no není to nic strašného. Vlastně je to docela zajímavé...

Ale to je jedno...Co jste dnes dělali? Užili jste si den? Já jsem byla na "tripu" (hehe, na tripu...:DDDD) v Praze - práce, vopruz, agentura, Topshop..Tam jsem mimochodem neměla chodit, protože jsem zahlédla kabát, který byl "stvořen" v mé hlavě asi před rokem. A teď tam byl...krátký kabátek, sytě zelený, s kapucí. A teď je tady, visí si na ramínku a tiše si září a já se těším, až mu zítra ukážu Olomouc, až v něm půjdu na zkoušku(nehrabe mi, je to míněno mírně sarkasticky...se zamilovaným pohledem v očích..:)...

Jo,...a nejdůležitější věc...Co si myslíte o slavení Valentýna? Ti, co znají seriál Big Bang Theory, určitě vědí, co o Valentýnovi míní Sheldon Cooper(a má naprostou pravdu!!!!). Ale co říkáte na tento "svátek" vy? Mnoho lidí ho slaví, singles ho nenávidí. Např. mně a mému muži je nějaký "blbý svátek zamilovaných" uplně ..jedno. Lidi se mají mít rádi celý rok, ne jen 1 den v roce. A lidi se mají milovat navzájem pořád - teď nemyslím jen páry, myslím lidi obecně.

A vůbec, zajdem na běžky, napustíme vanu a pojedem s kámošema na hory:D A vím co ještě! Zajdem na tatarák, ale to ne proto, že bude 14. února, ale proto, že Barbarella dala zkoušky(musím!)


Hězký den, večer, cokoliv...a dobrý kačer!B

Ondra není metrosexuál, Ondra byl donucen kvůli hezké fotce do rodinného alba:D



8 komentářů:

  1. Krásné zamilované fotky, hlavně ta druhá se mi líbí. Je taková správná! :-D

    OdpovědětVymazat
  2. já valentýna neslavím, nikdy jsem neslavila a neznám nikoho, kdo ho slaví, americkej svátek, co z lidí tahá peníze :D naopak s kámošem jsme chodili 14. února na čaj a slavili jeho den epileptiků ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé tak ta druhá fotka nemá chybu :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Lidi se mají mít rádi celý rok, ne jen 1 den v roce-na 100%suhlasim s touto vetou a hlavne vdaka tomu valentin neuznavam

    Fotka do rodinneho albumu je veelmi zlata:)

    drzim palce na tu tvoju poslednu skusku

    OdpovědětVymazat
  5. Nééééééé, Valentýn nééééé, je to přiblblej importovanej svátek:-)

    OdpovědětVymazat
  6. to jsou ale krásný fotky! a ta bíloobličejová je nejlepší! :)
    a Valentýn...pro mě je svátek zamilovaných 1. máj :) ale s drahouškem slavíme každý den :)

    OdpovědětVymazat
  7. Povedený páreček. :)

    OdpovědětVymazat
  8. musím ti něco říct. jsi strašně krásná :-)

    OdpovědětVymazat

za každý komentář vás to bude hřát u srdce. slibuju!