neděle 7. února 2010

Zkoušky, kulečník, Helmut a omluva...






Přeji všem čtenářům mého blogu krásný večer..

Chci se omluvit za absenci zpráv v posledních dnech (ehm...týdnech zatím ne. snad). Moc mě to mrzí, ale nestíhám, pořád se musím učit a pokud jsem doma, tak v pátek a sobotu jdu vždy večer do města, takže jsem na druhý den nepoužitelná(ano, částečně za to může i má nemalá lenost)...

Ovšem tento týden mě čekají mé 2 (snad už poslední) zkoušky (no dobře, nejsou to první termíny!!!Ale jak to mám všechno stíhat, když jsem se učila na 11 zkoušek?), takže poté sem určitě něco hodím. V pátek se chystáme s Ondrou na Imaginárium doktora Parnasse a pak na Boom Bác Párty, taky by neuškodila malá "lekce" kulečníku...:)

Vidíte...to se musím zeptat. Jaký byl váš víkend? Doufám, že jste si ho užili. Já jsem plánovala učení/mučení, no nakonec to dopadlo tak, jak to dopadlo (v pátek pařba, v sobotu pařba..:D). Ale jsem ráda, i přesto, že zítřek bude učební utrpení. No v sobotu byla u nás na Míru akce - oslava 20. výročí Warp Record - labelu, co se soustředí na elektronickou hudbu. Moc dlouho jsem tam nepobyli, protože tam byla docela nuda, avšak mám z tama úžasný "zážitek" v podobě klipu Freak. Tak skvělý videoklip už jsem dlouho neviděla - dokonalý!!!!Doporučuji shlédnout na YouTube. Zadejte do vyhledávača LFO - Freak a kochejte se..:)A teď z jiného soudku: co říkáte na tu zimu? Mě už to docela dost s**e. Já vím, silná slova, jenže osobně, tohle si myslí prakticky všichni lidé (takových 70% tipuju). Nemáte nějaký návrh, jak přilákat léto, popř. aspoň jaro...? Prosím, poraďte, pohled z okna je krásný, ale jakmile stojím venku, vše okolo mně mě silně deprimuje..:D


Na závěr dotaz. Kam se poděla Nadia..????!!!!Nadio, kde jsi..? Ozvi se, stýská se mi...:(


Mějte se fajně a žijte už jarně!!!!:)
(A Helmut Newton pro potěchu oka i duše)

4 komentáře:

  1. Nadia zrusila blog, uz ji to nebavi a nema na to cas, bude nyni oficialne prispivat clanky na vznikajici website pro zacinajici modelky...

    OdpovědětVymazat
  2. pekne fotky si nam sem dala:)

    drzim palce na tie dve skusky

    a uplne chapem,ze cloveku sa proste po nocnom zatahu moc nechce nieco robit..:D

    OdpovědětVymazat
  3. nad tím, jak přilákat jaro(léto), dumám už pár let a pořád nic :D

    OdpovědětVymazat
  4. druhou fotoku zboznuji ! :-)

    OdpovědětVymazat

za každý komentář vás to bude hřát u srdce. slibuju!