středa 20. dubna 2011

tohle chci!

Kdyby tak Ježíšek naděloval i v tuto roční dobu. Ne, že bych si to zasloužila, ale.....už je z toho principu, že mám dřeváky fakt ráda, běžová je fajn, cena je dobrá a určitě by mi slušely (což je ten nejpádnější důvod, že ano). Takže, milý Ježíšku, drazí přátelé, sponzoři - jestli mě máte rádi, tak tyto:

....nebo tyto...

A jakože nejsem svině, tak vám za to taky něco dám! Hezké pokoukání...



....tvůrce My little Pony si musel ujíždět na něčem hodně...zvláštním. A mimochodem, večer se dozvíte, ke komu poputuje "értěnka".

pac. B

4 komentáře:

  1. fu, tak s tyými ružovými cigaretaMI...to aby som fajčiť začala:)
    ale niiieeeee, srandičky.

    No takýto sponzori by sa aj mne zišli..mám pár vyhliadnutých botičiek, čo by stáli za to

    OdpovědětVymazat
  2. ou maj gad. Tady se to nejak zinfantilnilo... kolousci, ruzove cigaretky..... come ooon :D

    Zertuji, je to rozkosne :)

    OdpovědětVymazat

za každý komentář vás to bude hřát u srdce. slibuju!