pátek 1. dubna 2011

Dnes



Přestože ráno to vypadalo, že Slunko dneska nevyjde, nakonec se docela "vyčasilo" a venku bylo dokonale jarně.

Nejraději na jaře mám zpěv ptáků, takové to milostné štěbetání, však to znáte. Je to to nejkrásnější, co může být...Vždycky večer, chvíli předtím, než se setmí. A taky mám ráda tu vůni hlíny, květů. Mohla bych pokračovat, ale nebudu vás zatěžovat svými zasněnými myšlenkami. Prostě mám ráda TOHLE jaro:) Šaty, které mám na sobě (i teď) mi koupil Ondra v úterý v Praze. Jsou sice ze sekáče, ale byly uplně nové. A tak mi padly!!! Naštěstí se mému muži líbily také... Mám já to hodného Ondru. Musím je teď pořád nosit - ne že bych musela, ale jsou tak úžasné, pohodlné a od Ondry!

Boty už nutně potřebují "ošetřit". Podpatky jsou sedřené, ovšem to alespoň ukazuje, že je mám opravdu ráda... Pořád jen plácám nesmysly, ale chtěla jsem něco, něco velkéhoooo!!! Chtěla jsem vám poděkovat, je vás už 130!!! A to je, tedy dle mého skromného názoru, docela úctyhodné číslo. Moc vám děkuji:) Nebudu vám slibovat, že začnu pravidelně přidávat, protože mě přeci už znáte - jsem notorický nepřidávač článků, ale jinak jsem fakt hodná holka, no jo. Akorát jsem teď strašlivě "bizi" - tento týden jsem byla 2x v Praze!!! Už mě to věčné ježdění vlakem začíná docela dost s**t (dámy odpustí tento silný výraz)...

Takže, vážení módomilci, když už do té naší "stověžaté" pojedu, tak bych vás někdy ráda potkala. Ručku líbám, děkuji převelice. Pukrle.



Pac. Bambi

20 komentářů:

  1. ty šaty jsou moc hezké! líbí se mi zkombinované s nadkolenkami :)

    http://www.fashion-and-chocolate.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Bambi, jsi krásná, to víme, ale co je sakra s Růnkou? :D

    OdpovědětVymazat
  3. ty tvoje skakjici fotky jsou jak vogue...A co v praze, pracovne?

    OdpovědětVymazat
  4. juj, rozkošné šatečky - máš to ale šikovného muže! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Elle, díky moc...ještě štěstí za Ondru:D

    Beo, Runka žije!!! Peče, vaří a ...brzy něco určitě přidá!!!

    Nino, děkuji moc. Zblízka jsou ještě hezčí. A mají dvě spodničky. Uúúúúú...

    To víš, já jsme starý skokan...

    B.B.B...Och, jsem zaskočena (doslova:D), nicméně velmi potěšena..

    zubatá (woooow, píšu zubaté!!!), díky. a jo, mám:)

    Pac, mějte se krásně. B

    OdpovědětVymazat
  6. saty dokonale! a ty jako vzdy nejvic!!

    OdpovědětVymazat
  7. si skvela alee vobec tam nedovidííím chcem vačšie fotky aaaaaaaaaa

    OdpovědětVymazat
  8. Moc ti to sluší! Jsi vážně krásná a máš úžasné fotky! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Jůůů, tobě to vždycky tak sluší!

    OdpovědětVymazat
  10. Lindo, no to sakra!!!:)

    foreigner, děkujíííí moc, moc, moooooc!

    Pauline, když já tam mám nastavené největší. Jsem neschopná a nevím.:D Prostě nevim.

    Andreo, velmi děkuji. A za fotky vděčím mému muži;)

    Jessie, díky:) Kéž by to byla pravda:D

    OdpovědětVymazat
  11. tomu ja neverííím!!!!
    ak tam dávaš tie fotky menšie ako je širka tohto tu tak je to jasne!

    OdpovědětVymazat
  12. ou tie šaty!!! :D úžasné ;)

    OdpovědětVymazat
  13. Beritanya bermanfaat. Saya tunggu berita terbarunya , Terimakasih

    OdpovědětVymazat
  14. Info Obat Luka Borok Reaksi Cepat Paling Ampuh 100% Herbal. Kunjungi Blognya http://goo.gl/iDpg8g

    OdpovědětVymazat

za každý komentář vás to bude hřát u srdce. slibuju!