neděle 21. března 2010

Máme rádi ovoce!!!














Ahoj, jak se máte???

Dnes mám pro vás takový propagandistický článek :D...Abych to vysvětlila, "kontrolovala" jsem novou kolekci Manga a našla jsem pár kousků, které se snad objeví v mé skříni (no všechny bohužel ne, na takové "capiny" zas nevydělávám). K této prověrce Manga mě "donutila" Elle - opět se s Ondrou budem účastnit mangácké akce ( máme rádi japonský comics;). Už jen kvůli té čokoládě Lindt se těšíme :D..a já si taky zajdu opět do Lush, projdem se po Praze a oslavíme naše krásné výročí:)

Takže se pokochejte, snad se vám můj výběr bude líbit ( já doufám, že naživo budou ty hadříky stejně hezké, jak na fotkách - a třeba i kvalita nebude obludná!) A kdyby náhodou, tak www.mangoshop.com to jistí ;)


Krásný den, večer, ráno.....B.

3 komentáře:

  1. nejvíc mě zaujal náhrdelník, je nádherný... jinak se mi víc líbí jarní koleke HM.

    OdpovědětVymazat
  2. Ty poslední šatičky jsou překrásné.

    OdpovědětVymazat

za každý komentář vás to bude hřát u srdce. slibuju!