neděle 14. března 2010

The Dark Side of the Moon



Přeji vám všem hezký večer..


Zdraví vás strará 20-ti letá páka..:D Ano, je to tak, ve čtvrtek mi bylo 20 (slovy DVACET). Nevím, co budu dělat za 10 let, ale pokud budu vyvádět podobně, jako teď, tak teda potěš koště. Ondrův taťka mě počastoval slovy: ,, Už nejsi křupavý salátek..". Načež jsem mu odpověděla: ,, To nejsem už takové 3 roky!!!" (pro vysvětlení, do 17 jste křupavý salát, od tohoto věku nahoru je z vás už jen hnijící kapusta:D)...Ovšem jak tak koukám, krize "středního věku" se nedotýká jen mě (Ondra bude mít 22, kámoš 21..:D - stále jsem nejmladší, wohooo!!!)

Občas si připadám jak Joe, možná budu řešit třicítku podobně jako on. Uvidíme, to je ještě dost daleko. No, i přesto, řešíte vy nějak svůj věk? Jak například dbáte o svou pleť? Myslíte na budoucnost? Nebo jedete v módu slunko/kafé/cigára/solárko ? :D

Já se např. neopaluju. Nebo tak - opaluju, ale UV faktor mám vysoký...což jsou informace, které vás asi nezajímají, ale co už.

Zpět k 20-tinám. Překvapivě jsem neprokalila celý víkend (pro ty, co mě znají, to je překvapení)..V pátek jsme byli s Ondrou na skok v Praze a přijeli jsme tak unavení, že o nějaké party se nám nechtělo ani slyšet. Zašli jsme s nejbližšími přáteli do čajovny (hmmm, jogi čaj byl vynikající, vodárna také), poté na kulec - ve dvě jsme byli doma jak na koni a ještě jsme si v půl druhé stihli nakoupit i na snídani:D Takový spořádaný pár jsme... V Praze nic moc luxus. Andy mi koupil dárek - kožíšek v Zaře, lahvičku na krk a pozval mě na oběd(můj milý gentleman:). Já jsem mu chtě nechtě koupila tričko ( za peníze k narozeninám:D...ale to tričko je uplně úžasné a já ráda mého muže zdobím - svědčí o tom i fakt, že má víc triček než já)...Já si brousím zuby na balení ve Fotoškodě - sada Lomo!!!Naprosto dokonalá, ale finančně ne zrovna nenáročná. Na druhou stranu, ,,zrcadlo" už máme, foťáky na filmy taky, ale Lomography foťáky jsou jedinečné, stejně jako fotografie z nich. A taky se těším, až si fotky budu sama vyvolávat (no dobře, jen B&W..)

Jo, a četli jste zprávy na Novinkách? Podle meteorologů má být příští víkend 18 stupňů!!!! Jupí!

Takže...co plánujete na jaro? Na co se nejvíc těšíte??? :) Pište, pište, ráda si přečtu vaše názory..


Mějte se krásně ....vaše B.


Fotky jsou původně na občanku..:D Nebo ony jsou na občanku, jen v trochu jiné podobě...

14 komentářů:

  1. Ja bych vek neresila...uzivat si muzes v kazdem veku, kazdy rok ti prinasi neco noveho a pokud budes mit pozitivni pristup, tak se budes radovat z prirozene evoluce zivota:) Ja mam o sedm let vice nez ty ...a nejak mi to ani nedochazi...Raduj se i tak, si krasna a mlada..co vic si prat:)))

    OdpovědětVymazat
  2. Máš pravdu. Já se neustále raduji, jsem spokojená a, jak mi napsala má kamarádka, nikdy nemůžu zestárnout ( důvodem je to, že mi tak trochu "hrabe" - zkrátka, beru vše s humorem)..No i přesto jsem byla tou dvacítkou trochu vyplašená. Zdá se mi, že život plyne docela rychle..:)

    Měj se krásně:) B

    OdpovědětVymazat
  3. Na jaře se těším až budu moct vyvětrat svoje nové kousky oblečení.:D
    A stále ještě jsem křupavý salátek.:D

    OdpovědětVymazat
  4. na to oteplenie sa tesim!!

    gratulujem k dvaciatke:)-ja sa tiez neopalujem rada,lebo som dost svetla a ked pojdem na slnko akurat tak ma cghyti do cervena alebo mi vyjdu pehy..

    OdpovědětVymazat
  5. tak to všecho nejlepčí! :)
    no já věk moc neřešim - děsně se snažim pořád pařit stejnou ligu a doufám že se ještě chvíli udržim :)
    připomněla jsi mi že chci taky svému muži koupit něco hezkého na něj :)
    já se teda na jaro netěšim nejradši bych zastavila čas...nebo ho posunula rychlejc dopředu až na parné léto...no nic :)
    a ještě - jsi hrozně krásná!!! uplně...wow! :)

    OdpovědětVymazat
  6. a ještě - lomo bych taky děsně chtěla! fotky co z toho lezou jsou boží! je to jasný - budu muset začít krást...haha... :)

    OdpovědětVymazat
  7. Domulice: Bod pro tebe!!!:) Tak se na to těším. A také na to, až konečně zamknu do skříně zimní kabáty, bundy a boty!!!

    Foly: Moc díky za gratulaci:) Já ti závidím pihy, mám jich vždy jen pár na nose a trošinku na obličeji. Pihy jsou překrásné...

    Alice: Díky za pochvalu, občas mamce říkám, že se snažila, ale mohla ještě trochu dél (bo bych mohla být vyšší:D - ona vždy odpoví, že to mám řešit s otcem)..A Lomo je nejlepší, asi si nakonec koupím jen Dianu a objektivy k ní budu dokupovat. On ten set vyjde fakt výhodně, ale teď se mi do toho ty prachy vrážet nechtějí..:)

    Mějte se krásně a užívejte si:)

    OdpovědětVymazat
  8. Já si připadám zase pořád strašně mladá(v září mi bylo 18) a těším se až budu starší, protože to pro mě bude znamenat konec osmi let na gymplu:)
    Na fotkách ti moc sluší, rozhodně nevypadáš jako hnijící kapusta, ale jako krásnej salátek, jen se do něj zakousnout :)
    Jinak děkuju za přání, už mám po olympiádě, bylo to celkem fajn a skončilo to brzy, tak jdu za chvíli na dvě hodiny do školy :)
    Měj se pěkně :)

    OdpovědětVymazat
  9. Mě je 28 let a stará si vůbec nepřipadám :-).
    D.

    OdpovědětVymazat
  10. tak dodatečně všechno nejlepší k narozeninám:)
    já se snažím myslet na svou pleť tím způsobem že nekouřím,v solárku sem byla jednou a alkohol jenom s mírou:)
    loma mám dvě-supersampler a fish eye,ale zvažuju polaroid(♥ach) a taky Dianu:)
    hmm ted to zmenili že bude o víkendu maximálně 15C ale i tak konečně bude tepleji:)

    OdpovědětVymazat
  11. dekuju:)
    no přece jenom by to asi trochu divné bylo:D:)) já jsmem si tam jednou kupovala taky v pánském řetízek s upírskými zelenými zuby a prodavačka se mě pobaveně ptala jestli je to pro mě nebo pro přítele:D

    OdpovědětVymazat
  12. hehe, to je novodoba nemoc...ja mam krizi, ze mi bude 18..kde je me detsvi a puberta ?! :D

    OdpovědětVymazat
  13. Jinak si strasne, ale fakt strasne krasna...proste modelka...nadherna vila s demonickou aurou..zni to divne..ale tak na me pusobis...zavidim:) a to ne tise jak se rika..ale pekne na plnou hubu..haha

    OdpovědětVymazat
  14. Nadio, neboj, zjistila jsem, že bude hůř ( a to nesmíme brát pesimisticky, ale velmi optimisticky- je nám krásně a jsme mladé!!!;)

    Ev, díky moc za pochvalu, moc mě těší, že si to myslíš :)

    Oběma vám ( a všem dalším také) přeji krásný den.B

    OdpovědětVymazat

za každý komentář vás to bude hřát u srdce. slibuju!