pondělí 21. prosince 2009

Vánoce......




Ahoj, jak se máte? Já jsem tak unavená, včera jsme byli v Praze na poslední nákupy na Vánoce - všude plno lidí, zmatek, stres, vlak měl zpoždění....Jedním slovem "vopruz":DChtěla jsem si také pořídit nějaké šaty na ples, ale nikde jsem na nic nenarazila. Je to jen můj pocit, že všude v obchodech májí teď minimální výběr? A pokud už se někde nějaké hezké šaty nachází, pak jsou pouze ve velikostech pro mě enormních? Popřírapě je cena nadhodnocená - v Mangu mají krásné fialové šaty, ovšem cena cca. 2500?! Cože?! Nemyslím si, že kvalita materiálu je dostatečná těmto cenám...no, nic. Pak sem hodím nějaké fotky, ale koupila jsem si jen trička...

Tak, to byla ta mírně negativní část, nyní pozitivní:) Máte rádi Vánoce? Já je miluju...Líbí se mi obdarovávání lidí, mám radost z jejich radosti..a také ráda jím! A vařím! A peču!!!!V sobotu jsme s Ondrou pekli perníčky, tak se můžete podívat na náš výtvor...



Btw, v poslední době jsem se zbláznila do Jane Birkin a chci se ostříhat jako ona. O změně účesu uvažuji už dlouho a ofina se mi jeví jako nejlepší nápad...Uvidíme, zda mi to "lidé na vyšších místech" schválí...:D


Mějte se hezky a pamatujte: "Kein Stress!!!" :D

6 komentářů:

  1. Co se plasových šatý týče, moje stály 4000 a nejsou nic moc. Pokud to záleží na tom aby ti šaty seděla a neměla je každá, musíš si připlatit. V případě že se díváš nejdříve na cenu, doporučuju vietnamskou tržnici (v mých domovských končinách se jezdí nakupovat do Polského Těšína)

    OdpovědětVymazat
  2. Co se plesovych satu tyka, tak moc prehled nemam, ale jinak aktulani kolekce se mi zdaji vsude neskutecne podobne...vusde jsou flitry, kuze, kovove cvoky a clovek ma pocit, ze at uz je v Zare, Hmku, Topshopu nebo jinde, veci jsou si strasne podobne....

    OdpovědětVymazat
  3. Právě, ta podobnost mi vadí..a durduin, já nehledím pouze na cenu, chtěla bych jen nějaké obyčejné šaty, jdu na školní ples, takže spíš něco jako večírek...ovšem vyhazovat peníze mi přijde nepraktické a zbytečné!Takže to vidím na černou klasiku, letos v sametovém vydání s odhalenými zády....

    OdpovědětVymazat
  4. ja zboznujem vianocee!celu tu atmosferu okolo,len jedina vec co ma trosku "depta" je ze nepecieme doma..:(mam prudko modernu mamu a v totmo je to minus..:D
    jasne pofot tricka:))
    ja by som si uz take saty drahe ani nekupila..raz som takto kupila saty a potom som ich nasla v totalnom vypredaji za 30sk!!!som skoro odpadla!

    OdpovědětVymazat
  5. když koukám na tvoje fotky,ofina by ti určitě slušela:)

    OdpovědětVymazat
  6. Jsi krásná a taky souhlasím, že ofina by slušela... právě řeším stejné dilema. Ofinu už chci hodně dlouhou dobu a pomalu ale jistě musí dojít k jasnému rozhodnutí! :)

    OdpovědětVymazat

za každý komentář vás to bude hřát u srdce. slibuju!