pondělí 14. prosince 2009

Tradááá! Here I am...

Jak začít??? K blogování jsem se rozhodla z toho důvodu, že často navštěvuji módní blogy a již dlouho jsem přemýšlela nad tím, že bych také " přispěla svou trochou do mlýna"...:) Tak tedy přichází můj blog, překvapivě v období pro mě poměrně složitém (zápočty, testy, Vánoce,...) - to jsem celá já - trochu šílená, někdy snílek a někdy realista každým coulem, holčička i žena, milovník jídla, života a mého Andyho:), optimista i realista, party animal, studentka umění, která zbožňuje Klimta, Kleeye, Picassa,atd, němé filmy, módu, originalitu a která nemá ráda hollywoodské dojáky a happyendy, pokrytce a blbce......Tak to jsem ve velké zkratce já....

Snad se budete bavit, budete se smát a žasnout nad mými přízpěvky, budete nevěřícně kroutit hlavou...nebo si říkat, že ta holka není normální

3 komentáře:

  1. ...studentka umění??? tak to záááááávidím...jinak já taky nesnáším happyendy...

    OdpovědětVymazat
  2. to neni nic divnýho, tomu se říká prokrastinace=)

    pragueneedsmorestyle

    OdpovědětVymazat

za každý komentář vás to bude hřát u srdce. slibuju!