středa 3. září 2014

v jednom kole


košile, kalhoty zara, boty h&m
  
nejlepší fotky od ivanushka


ano, jsem v jednom kole. práce střídá jinou práci, ve volném mezičase jezdím po praze na kole, nebo mě michal vozí na motorce, užíváme si posledních hezkých dnů, grilujeme na chalupě i ve městě, trochu se opíjíme a popíjíme, fotíme, skenujem, válíme se, vaříme, jíme...život je prostě nejlepší.

tohle kolo už mám docela dost dlouho, michal mi ho sestavil k narozeninám, takže je to kolo s přidanou hodnotou aka láska included. pravda, obvykle se na něm neproháním po našem obývacím pokoji, ale má tady své místečko, hezky čeká v koutku. vždyť o kole jsem vám už něco málo psala...
co se týče téhle košile a kalhot - i kdybych neměla ani korunu, prodám třeba prst. nebo ledvinu. abych si je mohla koupit znovu. nejlepší supers střih! možná zní to trapně a hloupě, taková materiální radost, ale co vám mám povídat, občas se prostě člověk musí potěšit i tímhle způsobem. 

a ještě k tomu počasí - já s ním tedy nemám žádný problém. pršet by nemuselo, ale jinak je to nejvíc fajn počasí, co vlastně může být. a vrstvení začíná :) yessss. 


no a takhle si zpívám. decentně. tohleto



pac a mějte se.
b.

10 komentářů:

  1. ja som si zamilovala ten make-up! a tvoje boy toy looky nemajú chybu :)

    OdpovědětVymazat
  2. jemin, mne akurat hra gil scott heron, jamie xx i´ll take cae of you, a ked som prescrollovala na ten obrazok :-D tak tam bol presne ten zvuk :-D aaaa smejem sa :-D

    OdpovědětVymazat
  3. tá košeľa je fakt krásna, mne podobná chýba v šatníku a čoraz častejšie tento nedostatok začínam pociťovať :D

    OdpovědětVymazat
  4. mě tohle počasí taky strašně baví!

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  6. nádherné... fotky, Bára, kolo, kalhoty, košile, líčení...

    OdpovědětVymazat
  7. super fotky. TA košile TEN účes! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Chci to kolo a ten GIF na konci je boží, zpívej dál :)

    Lucieswlife

    OdpovědětVymazat
  9. Po takovémto kole toužím jako malá! Ale do Brna by ho bylo stejně škoda, tak třeba časem...v jiném městě :)
    Skvělý fotky!

    OdpovědětVymazat

za každý komentář vás to bude hřát u srdce. slibuju!