pondělí 17. září 2012

dot dot, bang bang!

výlet do tajemné říše divů, kde puntíkaté boty rostou v korunách stromů a na poličkách si lebedí tenisky tisíce barev. říše tajů aka sídlíčko urbanluxu. těšila jsem jak na vánoce! a co překvapení (no, překvapení, on ten název napoví, že..), které nosím v krásné krabici? mimochodem, ondra byl také odměněn a tak my dva, s dvěma "verrrystajliš" krabicema, jsme prochodili půlku prahy, zašli jsme do amoye, prošli karlův most, kampu, dali si dortík...a co mě kromě tajemné bedýnky ještě potěšilo a těšit bude? bobble flaška! jop! já vím, velký trend to byl tak před rokem, ale já, víte, jsem trochu, ehm, takže...mám ji teď. proč jsem chtěla zrovna bobble? protože na jindriššké je strašně hnusná voda. je to Hnus s velkým H. ano. naše rozmlsané jazýčky jsou zvyklé na vodičku nasládlé chuti, v praze nám ale vodovodka moc nejede. jenže kupovat pořád vodu balenou? "tů ikspenziv fór mí" a taky dost "neeko". proto jsem se rozhodla, že podrobím bobble zásadní zkoušce...a obstál! je to zázrak! volejte do vatikánu! btw, asi nikdo neví o mé mírné úchylce na barevné ponožky. jsem dáma, dáma neukazuje ani kotníček, schovávám si tohle tajemství pro sebe. poprvé jsem koupila ondrovi happy socks asi před rokem. velká láska. taky se zamilujete.
na sobě: mikina aa, triko pánské hm, hodinky asos, taška oasis, kalhoty cheap monday, boty mango, brýle ray ban


ještě jednou moc díky za pozvání!

pac. bam

12 komentářů:

  1. Jůůů, ty ponožky jsou super! Tam musím zamířit a doplnit zásoby na zimu :)) Díky za tip!
    saras-island.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. jsi ostříhaná :O?

    OdpovědětVymazat
  3. Musím si ty ponožky koupit! Abych nebyla out.

    Btw, co ty otázky :D?

    OdpovědětVymazat
  4. sáro, koukni na web, je to parádička a jsou kvalitní. vím, nééé...

    anonymní, nejsem, to je jen kamufláýž s copánkem. teda vlastně jsem, ale jen "zastřihlá".)

    klér, ponožky kup a otázky mi pošli znova, prosím, protože ondra ten noťas poslal babičče do ostravy, hahaha. superské, díky, kámo ondro! a je ti jasné, že já, chytrák, jsem si to na pevný disk co? neuložila. měla bych začít zálohovat. jednou mě to bude stát život...

    OdpovědětVymazat
  5. jéé to chci:) krásné ponožky.)

    OdpovědětVymazat
  6. aké máš?

    www.karissaworld.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. paráááááááááááááááááda! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Úžasné fotky a super blog. :) WWW.PARADOJADESURREALISMO.BLOGSPOT.COM

    OdpovědětVymazat
  9. ty jo! pořád mě dostává tvoje "retro" úprava fotek! v jakym programu to děláš?
    jinak prima blog .)

    http://magdalenesfactory.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. This is mу fiгst time paу а quіck visit at here and i am in fact imрressed tο гead
    all at ѕingle place.

    my web blоg :: skin lightening forum

    OdpovědětVymazat

za každý komentář vás to bude hřát u srdce. slibuju!