sobota 9. června 2012

všupni to tam! vol.1

ano, ano, opět klauzury na všupu. můžu jen říct - jděte se podívat, stojí to za to! nás tentokrát hodně bavila animace a grafika (strávili jsme tam asi hodinu a kdyby nebylo toho vydýchaného vzduchu, tak sedíme na židlích dodnes), především krátké filmy tak trochu švankmajerovské - a jo, jsem ignorant obecný, protože jsem si nezapisovala jména těch, jejichž práce mě zaujaly. díky bohu, že na novinářku neaspiruju, haha.
jen vám radím - ušetřete si víc času, ať všechno hezky stihnete. dvě hodiny vám stačit nebudou.) mimochodem - ten šuhaj v trenkách, ten je na 99% vyfocený nedaleko našeho bydliště. buchlov s barborkou poznáme vždycky! a fotky k bakalářce romči jakešové, ty má pod patronátem ondra. nechcem se chválit, ale fakt se povedly (na to, že to byl takový punk, žejo..:D)



další fotky budou zítra nebo pozítří. no a mám pro vás dárek, haha, ehm...ne, dárek ne. ale pár gifek z focení ze střechy, které až spaříte, tak si budete už na 100% jistí, že my opravdu nejsme normální.


na sobě mám klobouk by děda, sako vintyč by véra, náhrdelník -zara,taška-hm by k&k,hodinky-asos,triko-gate+diy,jeans-cheap monday,plátěnka-el.beats, boty-diesel








mějte se a jděte se podívat. nekrňte a žijte trochu kulturně! to je rozkaz.)
pac. roekids

17 komentářů:

  1. super to je!! a ta knihovna z těch modrých přepravek je božiii! a ty seš samozřejmě moje sexice největší .)

    OdpovědětVymazat
  2. najs.. ja akurat rozmyslam nad takymi podobnymi topankami, teda rovnaka farba, ale troska ine, len neviem ci ich vynosim, ale snad hej :D:D

    OdpovědětVymazat
  3. super boty a prepravkova polica!

    OdpovědětVymazat
  4. jeee ja tě viděla včera v haemku:)

    OdpovědětVymazat
  5. super celá bambi!

    OdpovědětVymazat
  6. krásná jsi;) a na té fotce, co držíš v ruce- to jsi Ty?

    OdpovědětVymazat
  7. krasavice! ty botky jsou úžasný! a náhrdelník + kabelka = výborná kombinace :)
    a jako - jsem hrozně nekulturní a dost si to vyčítám! sakra!

    OdpovědětVymazat
  8. uuu tak to je skvělý, snad se tam dostanu!
    a ty jsi zase přerozkošná, ty botky jsou super:)

    OdpovědětVymazat
  9. klobouk bys měla nosit imrvére)

    OdpovědětVymazat
  10. hehe ten šuhaj je můj spolužák ze supš v uherkém hradišti ;)

    OdpovědětVymazat
  11. L., neochej, to nemá cenu..:D protože není nad čím.

    babô, když to tak je, tak to tak je, no...:)

    juliet, díky. od ondry na vánoce, héč

    runko, žejo žejo! chci to na byt!

    alx, já nevím, tyhle jsou v pohodě, ale měla jsem je od rána do noci a....maso!

    dominiko, díky a hej!

    anonymní, oj...to jsem měla hnusný den..:D a určitě se tvářila znechuceně jak kakabus. celá já.

    jul, a víš, co je nejlepší? že to byly samply a asi jediné v čr, huuuu! :D a kdo je king?

    coookie, ale ...no tak. nedělej.

    patty, díky. byla jsem hodná holka!

    báro, yes yes. já!!!! :D

    alice, ty nejsi nikdy nekulturní, tak neser...:D

    romano, díky moc.

    xpixiex, jdi, je to super super.

    tyno, :D díky tobě se mi vždycky zlepší nálada!

    eeve, taky že jsem ho celou prahu nosila. protože se mi nechtěla umývat hlava = prase! :D

    anonymní, tak jsme se trefili...:D hehe.

    OdpovědětVymazat

za každý komentář vás to bude hřát u srdce. slibuju!