sobota 21. dubna 2012

jak se houpou princezny..

houpou se majestátně a se vší ctí a vervou! a ne, nevadí mi, že každá fotka je jiná...:D
 jsme růžové, máme se rády, máme rády taky jaro, kytky, pastelky, zmrzlinu a taky vás! no fakt žejo...převeliké díky všem, kteří nás pravidelně čtou (a prohlíží si nás, ó anó! :D)




čau mňau. pac. bam + véra

19 komentářů:

  1. princezny jsou na draka! vy dve jste dvojnasobne!

    OdpovědětVymazat
  2. nadherne fotky!!!
    cisi z nich jaro!:)
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. jste nejskvělejší!
    úplně si mám chuť obout ty třpytivé botky, mám je v černém a prostě..wow!:D

    OdpovědětVymazat
  4. třetí a pátá fotka! bože, jste přenádherný!

    OdpovědětVymazat
  5. Pááni seš tak strašně nádhrená, že to čtení vašeho blogu mi občas devastuje sebevědomí:) Ne vážně, vypadáš neskutečně:))))

    OdpovědětVymazat
  6. krása nesmírná! chtěla bych vidět jak probíhalo focení a kde lozil fotograf aby vás tak pěkně zachytil při houpání :D a btw ta houpačka vypadá taky velmi lákavě!

    OdpovědětVymazat
  7. každá fotka iná, to je ako editoriááál !
    a aj ja vás mám rada. Veľmi moc. *

    OdpovědětVymazat
  8. Holký, to máte boží fotky do rodinného alba:-)
    Fakt jste se povedly, o tom žádná:D

    OdpovědětVymazat
  9. skvělý post, opravdu povedené fotky ;-)

    mujfialovysvet.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. nenašla bych pro vás obě dostatek komplimentů.ach.

    OdpovědětVymazat
  11. krásne a ne nevadí mi , že je každá fotka iná :)

    lesimple.sk

    OdpovědětVymazat
  12. haha super fotky ..dobre vam je :)

    OdpovědětVymazat
  13. uuuuuuuuuzasne princezny, fotky jsou perfektni!

    OdpovědětVymazat

za každý komentář vás to bude hřát u srdce. slibuju!