středa 27. července 2011

Á propos..

..kdybyste chtěli vědět, jak vypadá správná ostravačka (která vlastně ostravačka ani není). Tak více v Avion shopping park! Dělám tam holku na výprodej..:D











Jinak konec srandy..fotky dělala skvělá Marika alias Tonbogirl..ikdyž byla za objektivem tahle skvělá žena..mi to nezabránilo se tvářit takhle idiotsky, proto aby bylo pochopeno tu na fotkách máme radši Bambi, pač mi se ne a ne zadařit :D

Runka

13 komentářů:

  1. ale prosím ťa, veď vyzeráš super ;)

    OdpovědětVymazat
  2. jsi krásná, tak se nepodceňuj! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Už u Mariky jsem je obdivovala! Můžu si zkusit tu čelenku vyrobit? Samozřejmě s cedulkou inspired by Runka!

    OdpovědětVymazat
  4. marika je super.modelka jakbysmet.
    byla jsem v avionu v neděli.ale neviděla jsem tě tam.teď kvůli tomu smutním ))

    OdpovědětVymazat
  5. krásné fotky, vypadáš roztomile!:)

    OdpovědětVymazat
  6. skvelé fotky! marika je šikul!

    OdpovědětVymazat
  7. jdi do háje, ty srno jedna!!! kdo je krásnější, nežli rudovlasá Růnka? :)

    těším se na tebe, kotě!

    OdpovědětVymazat
  8. super fotky a tobě to děsně moc sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Si prekrásna :o)

    http://truskawka-fashion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

za každý komentář vás to bude hřát u srdce. slibuju!