středa 11. května 2011

O úžasné Nadie...


V sobotu jsme s Ondrou vyrazili do Prahy za krásnou Nadiou. A taky jsme si potřebovali koupit pár kousků do povinné letní výbavy - můj muž sandály a já šaty. A akce pořádaná Elle nám prostě kápla do noty! Původně jsem taky zamýšlela, že si pořídím botky z kolekce Hasbeens for H&M, ovšem nakonec jsem konstatovala, že 1) mi nesluší a 2)je má téměř každý...Nakupování bylo samozřejmě úmorné, jak tomu častokrát bývá, takže jsem se o to víc těšila na Nadiu.

Bylo to skvělé!!! Měly jsme dobré červené víno (kterým jsem si pak ty bílé šaty samozřejmě polila), sušenky a muffiny z M&S, vodu, klobouček, deku, melissy... a Ondra nám pozděj ještě přinesl dobré cigarety a Terryworld (dámy a pánové, je to tvrdší, než jsem čekala!). No a samozřejmě nás aktivně fotil (dokonce i na strom vylezl, takový je to hrdina!) . Je skvělé , když potkáte někoho, s kým si máte tolik co říct...












...bylo to výborně strávené odpoledne. Děkuji Nadie a Ondrovi :)

Pac. B


Malý edit: Nevím proč, ale vždy, když fotky zvětšuju na bloggeru, tak se strašlivě "rozeserou" (promiňtě ten výraz:D). Takže stačí na ně kliknou a hned budou vypadat lépe, jen pro informaci;)pac, felalallaz!

22 komentářů:

  1. My compliments for your blog and pictures included,I invite you in my photoblog "photosphera".

    CLICK PHOTOSPHERA

    Greetings from Italy

    Marlow

    OdpovědětVymazat
  2. Jsi nejpěknější. A viď, že mě někdy pomuchluješ?

    OdpovědětVymazat
  3. Ev, děkujem (nadia to zachraňuje!:D)

    Oksana, my víme! :P

    Agnes, to víš, že ano! Aaaaaano (koz jór pikčrs mejk mí fíl kajna....horny!)

    marlow, o.k., i´m gonna check this out!

    OdpovědětVymazat
  4. oh škoda, ze su take nekvalitne zmensené ale ked som ich rozklikla uplne krasne!! a klobucik a botky megaa! skus zmenit layout alebo tu bloger theme mozno to bude tym

    OdpovědětVymazat
  5. véčko...já vůbec netuším, proč je to tak ZNETVOŘENÉ, protože jsou docela velké..:D fakt nevím, debilní blogger, grrrrrr!

    takže zkusím dle tvých rad (Ondra zkusí, já jsem neschopný jedinec! Ď!)

    OdpovědětVymazat
  6. s těma fotkama mám ty stejne zkusenosti, nevim cim to je ..

    http://minimoni-minimoni.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. Jak už jsem psala k Nadie, krásné fotky s úžasnou atmosférou!

    OdpovědětVymazat
  8. Úžasné fotky, moc vám to oběma sluší ;-)
    Tvůj blog jsem objevila díky Nadie, ale už sjem jej stihla alespoň zhruba prohlédnout a mohu s klidným svědomím říct, že jsem si to tu zamilovala! Takže, pochopitelně, sleduju! :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherné fotky!!! Jsi kráska :) Obě jste!

    OdpovědětVymazat
  10. Luxusní piknik to musel býti... ve velmi kvalitní společnosti, samozřejmě :)

    OdpovědětVymazat
  11. klaudi, moc děkujeme

    minimoni, co už..:D svět se kvůli tomu nezboří!

    pauline, jen abys nekecala..:D

    simone, díky. onon se fotí dobře, když je nám všem dobře..:D

    miss turquoise, to jsme moc ráda:) tak se budu snažit si tě(a samozřejmě i ostatní čtěnáře) udržet!

    Len, díky, děkujeme. Nadia je nádherná..:)a to jako fakt, děckááá!

    Elilína, tak to každopádně. Navíc jsme si zařídili luxusní počasí..:D


    Všem moc díky za komentáře a hezký den vám přejeme. B&O

    OdpovědětVymazat
  12. krasavice! a fotky mají vážně skvělou atmosféru :)

    OdpovědětVymazat
  13. jste krásky krásné!
    haha Terryworld jsem si privezla z Paříže a teda uh nekteré fotky dost síla:D:D

    OdpovědětVymazat
  14. Náhodou takhle vypadají ty fotky úžasně. A ty též, jsi nádherná! Jenom otázečka...odkud máš ten klobouk?

    OdpovědětVymazat
  15. That is great...I am sending you one blog award...so please pass it to other people...check the post for more info...

    Love ur blog x

    http://evaglamazon.blogspot.com/2011/05/one-blog-award.html

    OdpovědětVymazat
  16. obě vapadáte krásně a ty mi trošku připomínáš na té 3tí fotce Blair z GG ;)

    OdpovědětVymazat
  17. jste nádherný a Ondra je ták šikovný! :)

    OdpovědětVymazat

za každý komentář vás to bude hřát u srdce. slibuju!