čtvrtek 4. listopadu 2010

...konečně!!!









Konečně přidávám alespoň pár fotek z Londýna. Však to znáte, časy jsou těžké, škola (kterou s Růnkou samozřejmě aktivně navštěvujeme, žeano..:DDDD) je složitá a, řekněme, prudivá, peněz je málo a jídla je moc (tímto vám oznamuji, že se měním v polštář..po vánocích budu peřina - vše je Runčina chyba!!!)...a tak...

K fotkám...Pokud jste si mysleli, že jsem normální, distingovaná mladá dáma, tak...ano, jsem, ale s mírou. Jinak fotkám jsem dala pracovní názvy jako:

"Ondra, Bára a ucho v Pret"

"Je to jenom o jídle"

"...ou, Jacku!!!"

...a tak dále. Však to znáte. Londýn byl super. Londýn byl skvělý a až si vydělám, tak si tam zajedu znova. Tipuju, plus mínus, za 20 let tam jsme jak na koni, viď, drahý?! 

Jak si užíváte nynějšího počasí? Mě to docela baví. Je konečně babí léto (v listopadu...?), slunko sem tam svítí a je mi hned líp. Před dvěma týdny jsme byli v Praze. Plán byl pouštět draka a vyrazit na Decadence. No, drak se nekonal, protože jsme nakoupili horu jídla a pití a hráli Osadníky. Ovšem Decadence jsme navštívili a abych pravdu řekla, tak mě to bavilo. Jo! Ovšem musím říct, že práce Jeffa Koonse byla..řekněme....velmi, velmi nevkusná. Neoznačila bych to názvem "nechutný". Byl to vrchol nevkusu. Nevadí mi nahá těla, ale...a prý to bylo nejdražší dílo celé výstavy:D To nás pobavilo. Rádi bychom ještě navštívili Witkina v Brně, ovšem časově to nějak pozitivně nevidím. Bohužel...


Další velké téma! Lanvin + H&M! Och, kolekce je krásná, žluté šaty jsou božské, černé jakbysmet a červený plastový náhrdelník je pomilováníhodný. A k botkám se ani nevyjadřuji. Jenže...jenže....

a)"Nou many, nou fany!!!" - doma se Lanvin neuznává a raději se najím..:D

b)Neprodyšně zamačkané HM nedočkavými zákaznicemi - díky, mučednická smrt není nic pro mě!

c)Touha pomíjí, když si představím, že velké mnžoství f-blogerek bude mít tyhle skvosty..takže asi ne. Ale je to krásné:)

Problém plesovek/koktejlek letos řeším jednoduše. Návrh v hlavě mám, teď jen najít čas a přenést myšlenky na papír a zajít za paní krejčovou. A je to! A nikdo je mít nebude!!:)


Mějte se krásně, užívejte tepla, dokud je...a já se zase někdy ozvu (mám plán!!!)



PS: Moc díky všem, kteří "následují" mé psaní...51! WOW! :) Děkuji. B

21 komentářů:

  1. Vy dva jste úžasní! a Růnka jakbysmet..kdyby tam krásně vařila i mně :D
    Počasí momentálně extrémně miluji a užívám si ho! A co se týče Lanvina, mám stejný názor jako ty. Hadýrky jsou to moc krásné, ale při představě, že je má ještě dalších 1 000 005 slečen, dam a paniček, mě ukrutně odrazuje :D to si radši nechám ušít maminkou nějaké originální :)

    OdpovědětVymazat
  2. přiznám se, že mi se (zatím) moc nelíbí

    OdpovědětVymazat
  3. Beáto,ano! Runka je tak úžasná! Ani nevíš, jak ti já závidím, že ji máš v rodině...:) No a doma šité šatky jsou nejlepší. Moje maminka jen plete, což by nebylo tak špatné, svetr by se mi hodil...jenže spousta dalších lidí něco chce. Si nevyberu..:D

    Durduin, mě se ty šaty líbí...třeba ty žluté jsou krásné, vážně. Faktem ale je, že kdoví jaký bude materiál. Věřím, že to nebude nějaký "šunt"..Jenže takto výrazný kousek...prostě...Já HM ráda, ale něchci vypadat jak z armády Lanvinu:)

    OdpovědětVymazat
  4. Sakryš, já bych teď děsně potřebovala nějaký huňatý svetr :D

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá to že jste si to skvěle užila. Teda hlavně ta poslední, ta je skvělá.
    Osobně se mi líbí to video, ale ani jedním modelem jsem nebyla překvapena, nebo jsem nebyla ´boze, to musim mit´ . Ackoli jsem take zvedava, jak to bude ve skutecnosti vypadat. Ty boty se zdaly byt tak trochu spicate, a zatim jsem tomu trendu na vysokem podpatku nepodlehla.
    Letos me ceka muj maturitni ples a jsem si jista, ze ani jedny saty z kolekce Elbaze na sobe mit nebudu.

    OdpovědětVymazat
  6. Ty jsi krásná! :) Lanvin se mi líbí, ale jak říkáš za chvílí v něm budou chodit všichni co miluji HM...

    OdpovědětVymazat
  7. super fotky, moc se mi líbí ta druhá a ta s jacksonem :D

    připadá mi, že o Lanvinovi v HN všichni hrozně básní, ale mě nic nezaujalo tím stylem, že bych to prostě "potřebovala"...ale možná je má averze vytvořená i faktem, že o tom na můj vkus mluví až moooooc lidí a taky fakt, že to bude mít každej. Zůstávám věrná sekáči :)

    OdpovědětVymazat
  8. me by spis zajimalo, kolik fashionbloggerek ma tolik penez aby si nektere z tech satu koupily ;)

    OdpovědětVymazat
  9. jste nadherni, londyn zavidim, na dekadenci jsem take byla a popravde jsem ocekavala vic

    OdpovědětVymazat
  10. Beo, já mám jeden asi 2 roky starý, sekáčový. Ale není to ono..Od mamky je holdod mamky:D

    Kláro, video mě taky baví. a pocity s tebou zřejmě sdílím..Jsou to krásné šaty, to ano, botyk mi připomínají ty od Vuittona, a to se mi líbí (i když špičky devastují nohy...). Ovšem za tu cenu bych do nich asi nešla..

    czech foreigner, děkuji mnohokrát:) Občas se zadaří a občas, poránu, nevypadám jak já - byvá to šokující a vždy mě to probudí:)

    terko, jackson se musí otáčet v hrobě..hlavně ta Ondrova póza je dóóśt kůůl:D Máš pravdu, to neustálé " panebože, zaškrtávám si už 2 měsíce pžedem datum, kdy přijde Lanvin...óóó" - opruz!

    Katie, já myslím, že lidi, kteří si vydělávají při studiu VŠ, moc peněz nazbyt nemají...Ale to je jen můj subjektivní názor:)

    Šárko, děkujeme (Ondra posílá sladkou pusu!). Londýn byl, jak už jsem psala, úžasný..A Decadence mě bavila, ale nevím, nejsem nějaký velký puritán, ovšem něco bylo bez vkusu...:)Ten Koons mě prostě dostal do kolen...:D Na to kdfyž si vzpomenu...:DDD

    Všem děkuji za komentáře a přeji krásný den. B

    OdpovědětVymazat
  11. Jee, ty máš tak ňuňuňu muže! A sama jsi ňuňuňu, takže oukej.
    A fotky! Jak jinak než barbarellovský, takže styl!
    No a Lanvin? Neřekla bych, že ho bude mít každý, přece jenom, kdo jen tak dokáže vypláznout 150 liber za šatičky? Jen pár vyvolených. No, já bych je chtěla, už mám i jedny vybraný, ale asi si je půjdu jenom osahat, oslintat a potulit a v noci se mi bude zdát že v nich jdu na něčí ples a jsem strašně nekrásnější!!

    Have fun s jídlem :D

    OdpovědětVymazat
  12. jojo, I want flowers, not Lanvin..:-))

    OdpovědětVymazat
  13. Miši, my jsme velmi ňuňu pár...třeba dnes ráno jsem rozbila konvici na čaj:D Itálie...

    Tvé plány s šaty Lanvin mě baví:D Určitě ti budou slušet (a třeba ne jen ve snech). Taky co by ti neslušelo, s takovýýýýýýma nohamá!!!

    Julie, klidně květiny, ale diamanty by mi taky nevadily..:D Přece jen, už Marilyn věděla, že "Diamonds Are a Girl's Best Friend..":)

    Mějte se hezky...a Julie, příští týden bude mazec!!!Áááááá!:)

    OdpovědětVymazat
  14. Skvělý fotky!

    Jojo, catering je taky skvělej :D
    No já právě vůbec nevím, co za reklamu to je..jen vím, že hlavní herečka přijede z Londýna :D

    OdpovědětVymazat
  15. hmmm, ty tvoje blond vlasy...vrr!

    OdpovědětVymazat
  16. Indie, tak potom napiš, co to bylo..:) Ne třeba Tigi? No, každopádně, přeju hodně štěstí..:)

    v, co si budem namlouvat, vypadám na těch fotkách jak žluťoučké kuře...Tak sice má barva nevypadala, ale přiznávám, trochu se tomu přibližovala. Takže teď mám takovou tmavou blond, přirozenou, nenápadnou..a je to fajt:) Ale moje touha po megaplatinové neupadá-....

    OdpovědětVymazat
  17. Já ti ten Londýn tak závidím, je to nej město, co znám a hned bych tam jela znova! Mě se ta kolekce líbila, je fakt, že si lidi od Lanvin zřejmě dost ohlídali materiály, tomu ale odpovídá cena, takže ne, nemám 5 zbytečných hadrů na jeden hadr. Ale i to okoukání mělo něco do sebe...

    OdpovědětVymazat
  18. Ty máš tak pěkný styl psaní! Musíš být v "reálu" i fajn holka :-). Tereza

    OdpovědětVymazat
  19. Pekne fotky :)

    a konecne rozumna rec o kolekci Lanvin pour H&M. Materialy logicky jsou blbe a za tu cenu, kterou tady jeste nadhodili u nekterych kusu az o 70% si v Parizi ci zminenem Londyne koupis saty D&G ci Galliano ve vyprodeji :P a jsou zpracovane rozhodne kvalitneji. Latkam, kresbam a svadlenkam jsem taktez prisla na chut. Je to neco skveleho nechat si sit veci na miru, ted prave mam rozesite jedny jednoduche saty a vlnenou sukni :) Alespon opravdu vidim z jakeho materialu to obleceni je a vidim, ze je dobre usito a tudiz VIM ZA CO PLATIM. Nechapu jak lide mohou rikat, ze se zajimaji o modu a pote kupovat predrazene veci, ktere ma za ...
    A) kazdy (v mode jde o originalitu a sebevyjadreni nebo jsem to ja pochopila snad spatne? A co o sobe asi tak vyjadruji tim, ze si koupim saty v nichz pak beha cele mesto...a po nich VSICHNI prahnou. Moc osobitosti asi nee.)

    B) nakupuji veci jejichz hodnota NEODPOVIDA cene. A kdyz se zajimam o modu preci si davam zalezet na tom jak to je usito a zda to je umele vlakno, z nehoz latka se pri sebemensim kontaktu s takrka cimkoliv narusi anebo je to latka, ktera vypada dobre a neco malicko vydrzi. Nerikam, ze mam vse z hedvabi, natolik bohuzel nejsem jeste financne zdatna, ale rozhodne jsem v materialech vybirava a tak to preci ma byt :)

    Preji krasny den okouzlujici Báro :)

    OdpovědětVymazat
  20. vypadáš jak jedna herečka, teď si nemůžu vzpomenout na jméno ani kde hrála, ale ta podoba!
    jinak pěkný blog. .)

    OdpovědětVymazat
  21. Londýn ! Nádherné město,co nádherné? DOKONALÉ !! :) ..hezké fotky a hezký blog :) ..Taky mi nikoho připomínáš,řekla bych že Emmu Watson :) ,tim krásnym usměvem :) .Nechceš spřátelit,teprv začínám :( .

    OdpovědětVymazat

za každý komentář vás to bude hřát u srdce. slibuju!